Beauty Stories
Колаж с кадри от рекламните клипове на парфюми на Chanel, Dior, Dolce&Gabbana.
Beauty

Коя реклама е по-добра?

Реших да направя сравнителен анализ на новите и старите рекламни клипове на Chanel, Dior и Dolce&Gabanna, които лансират нови култови аромати тази есен. Обещавам да съм обективна.

CHANEL

Новият аромат Gabrielle определено може да се нареди до класика като №5. Или поне така твърдят от Chanel. Затова избрах да сравня рекламата на петицата с участието на Жизел Бюндхен (това между другото е първата реклама на Chanel, в която участва модел, а не обичайните досега актриси) и съвсем новия клип-филм на аромата Gabrielle с Кристен Стюард в главната роля.

Chanel №5

Уау! Това възклицание изниква в съзнанието ми, след като изтекат трите минути на клипа. Освен запомнящото се участие на Жизел Бюндхен, която се справя доста добре в актьорското амплоа, зад камерата е гениалният визионер Баз Лурман.

Gabrielle

Честно казано, Кристен Стюард не е сред любимите ми актриси. Не харесвам излъчването й, но клипът е настина вдъхновяващ. Най-вече заради метафората за освобождаването и личната метаморфоза. Музиката на Бионсе също пасва перфектно, а режисьор е Ринган Ледуидж, който не може да се похвали с филмографията на Баз Луррман, но показва страхотен талант.

Краен резултат: 5:3 за рекламата на Баз Лурман. Уникален и много въздействащ мини филм за любовта, който ме грабна веднага. А кавърът на You’re The One That I Want е… нямам думи.

DIOR

Ароматът е Miss Dior, а в главната роля е лицето на марката Натали Портман. Само преди две години гледахме клипа, в който тя остави годеника си пред олтара под съпровода на Джанис Джоплин. Сега в чест на новия Miss Dior Eau de Parfum, Натали Портман отново е тук, този път в ритъма на тоталния хит на Sia, Chandelier. По-внимателните от вас сигурно са забелязали, че новият клип е продължение на този стария. Но да видим и двата:

Краен резултат: 5:4 за рекламата на Miss Dior Eau de Parfum. Не знам за вас, но лично за мен енергията и страстта от новия клип са доста по-силни като внушение от първия. Въпреки че и той е прекрасен, затова ми е трудно да бъда особено категорична.

DOLCE&GABBANA

Марката лансира Eau De Toilette версия на култовия The One, но този път с нови лица – Емилия Кларк и Кит Харингтън заместват Скарлет Йохансон и Матю Макконъхи. Което е прекрасна новина за всички фенове на „Игра на тронове“, но аз сигурно съм от малкото, които не са гледали сериала и честно казано промяната леееко ме разочарова.

Да видим първо клипа отпреди 4 години, режисиран от великия Мартин Скорсезе

В него Скарлет и Матю играят двама бивши любовници, между които страстта все още я има. Действието в късометражния филм се развива в Ню Йорк и ни връща към класическия Холивуд, където Йохансон е млада звезда, „която търси любов“, а Макконъхи е „магнетична икона с опашка от папараци зад гърба си“.

Новите рекламни клипове на The One са дело на известния италиански режисьор Матео Гароне и ни пренасят в цветната и красива Италия. Клипът зарежда с толкова насторение, че ми се иска пак да опаковам куфарите с дестинация – Ботуша. Емилия Кларк и Кит Харингтън обаче не са в общ клип, а в два отделни, които много си приличат. Даже според мен можеха да ги снимат заедно, струва ми се, че щеше да е по-удачно.

Краен резултат: 5:3 за Скарлет и Матю. Може би изборът ми е предсказуем, но… няма как – шедьовърът си е шедьовър. Освен това във версията на Емилия Кларк и Кит Харингтън липсва енергия. Въпреки че видеата са заснети в любимата ми Италия.

P.S. Очакваме с нетърпение и колаборацията на Зоуи Кравиц с YSL. Дъщерята на Лени Кравиц е новият посланик на марката.

Leave a Reply

%d bloggers like this: