
7 интересни факта за Pomellato, които може би не знаете
Вдъхнових се от откриването на новия корнер на марката в бутик La Tiara, за да ви представя няколко интересни факта за Pomellato
- Тази година Pomellato става на 50 г.! Марката е създадена през 1967 г. в Милано от Пино Раболини, син на златар . Той е истински революционер в света на бижутерията, разбивайки клишето, че бижутата трябва да се носят само при специални поводи. Така той ги превръща от haute couture в pret-a-porter аксесоар. Освен това налага веригата като модерно и елегантно бижу. Благодарим ти, г-н Раболини!
- Във философията на Pomellato, още от създаването на марката, е използването на непознати досега скъпоценни камъни в естествените им цветове. Лимонено жълтото на перидота, тъмно зеленото на турмалина, синьо-зеленото на аквамарина, тъмнолилавото на аметиста са само част от нюансите и камъните, които Pomellato използва.
- В началото на 21 век марката създава Nudo – пръстен, чиито камък е изсечен по непознат досега начин. Фасетите му са остроумна интерпретация на класическото оформяне на брилянта, където симетрията започва от центъра. Уникалното в пръстена е и захващането на камъка, при което не се използва лепило и той сякаш виси във въздуха като изящна балерина.
Последната колекция Nudo от Pomellato Последната колекция Nudo от Pomellato Последната колекция Nudo от Pomellato Последната колекция Nudo от Pomellato Последната колекция Nudo от Pomellato Последната колекция Nudo от Pomellato - През 2010 г. София Копола носи гривната Tango на Pomellato на премиерата на филма й „Някъде“ във Венеция. Малко след това лентата печели наградата „Златен лъв“. Оттогава София Копола смята гривната за неин талисман.
- #PomellatoForWomen – това е инициатива на марката, която цели да подпомогне жените във важни за тях въпроси като равенството между половете, борбата с насилието и насърчаването на тяхното здраве и добро самочувствие.
- Новата кампания на Pomellato също е посветена на кампанията #PomellatoForWomen. Тя е заснета от майстора на реализма Питър Линдберг. В черно-бялата кампания участват силни, независими и харизматични жени от различни националности, възраст и етапи от живота си, които са верни на себе си и влагат цялата си страст в професията си. Това са художничката Ан Дуонг, маркетинг съветникът Хелън Нонини, нутриционистът Росмари Фъргюсън, арт кураторът Каролин Корбета, писателката Пихла Хинтика и моделът, художник и фотограф Лариса Хофман.
Арт кураторът Каролин Корбета Художничката Ан Дуонг Нутриционистът Росмари Фъргюсън Писателката Пихла Хинтика Моделът, художник и фотограф Лариса Хофман Mаркетинг съветникът Хелън Нонини - Вече и вие можете да се запознаете отблизо с бижутата на марката в единствения за Източна Европа корнер на Pomellato! Той се намира в бутик La Tiara в София на ул. „Цар Калоян“ 7. Сигурна съм, че ще се влюбите, както се влюбих и аз на събитието по откриването на корнера в края на октомври. Ето и малко снимки от него.