Beauty Stories
Beauty

Weekly Review: 7 неща, които харесах тази седмица

Отдавна искам да направя подобна рубрика и се надявам тя да се превърне в традиция. Освен в седмиците, в които съм толкова отегчена от живота, че нищо не ме впечатли

 Зад претенциозното име на рубриката Weekly Review всъщност се крие желанието ми да споделя с вас нещата, които са ме впечатлили през изминалите 7 дни. Някои от тях са свързани с козметика, други с мода, а трети с нещо, което съм видяла на път към офиса, например. Така че – enjoy на това, на което аз се enjoy-нах тази седмица.

  1. Дантелената рокля от есенната колекция на H&M.

H&M Fall 2018

Видях я съвсем случайно в телевизионната реклама и така се ентусиазирах да я имам, че още на следващия ден отидох да я потърся. Сигурна съм, че ще разберете разочарованието ми, когато ми казаха, че тя все още не е налична. Проверих и във втори магазин – същото. Там дори ми казаха, че може би ще я има след седмица-две. H&M, моля ви, първо зареждайте дрехите, а след това ги рекламирайте.

P.S. Между другото тази седмица разбрах, че от марката ще лансират и първата си H&M Conscious Exclusive колекция за есенно-зимния сезон. Тя ще бъде достъпна на 27 септември единствено онлайн на hm.com.

  1. Възраждането на аромата L’Interdit на Givenchy.

L'INTERDIT Givenchy

Парфюмът, който ще бъде лансиран този четвъртък, е нова интерпретация на едноименния аромат, който Юбер дьо Живанши създава специално за Одри Хепбърн през 1957 г. Днес лице на уханието е прекрасната Руни Мара, чието излъчване доста напомня на това на Хепбърн. А по описанията на марката, L’Interdit е изключително стилен и женствен, което личи и в рекламната му кампания, въпреки че е заснета в меко казано ужасното парижко метро.

  1. Натали Портман и новото червило Rouge Dior Ultra Rouge.

Портман ми е любимка още от филма „Отблизо“ и според мен излъчването й перфектно пасва на философията на Dior. Затова всеки рекламен клип с нейно участие веднага привлича вниманието ми. Самото червило също е уникално – нова интерпретация на Rouge Dior, което е с още по-наситен цвят и трайност от 12 часа. Между другото Дженифър Лорънс носи цвета 999 Ultra Dior в рекламното видео към аромата JOY BY DIOR. Must-have нюанс!

https://www.youtube.com/watch?v=R-UVhquZi-A

 

  1. Двойното червило на Clinique.

Марката преоткрива своето емблематично Different Lipstick и навръх 50-годишнината си, го възражда под формата на Dramatically Different Lipstick Shaping Lip Colour. Уникалното в него е, че центърът му, или както го наричат от марката – 3D ядрото, е в универсален перлен нюанс, който осигурява моментално загладени и плътни устни. Формата на червилото също е доста различна от познатата ни и от Clinique гарантират, че така продуктът се нанася по-лесно. Dramatically Different Lipstick Shaping Lip Colour ще бъде в козметичните магазини от ноември и ще струва 49 лв.

  1. Том Пешу и първата му грим колекция за YSL.

Yconic Purple е посветена на обичания от марката лилав цвят още от първото й ревю през 1962 г. Това е и първата колекция, създадена от креативния директор на марката Том Пешу. Веднага си набелязах универсалните Couture Chalks за очи, устни и бузи в четири нюанса и в уникално красива опаковка.

  1. Lancome x Proenza Schouler

Поредната колаборация на козметичната марка този път е с Proenza Schouler. Тя е напълно подчинена на цветовете, но не ярко-агресивните, каквито аз отдавна не харесвам, а стилните и наситени.

  1. Новият грим на Shiseido.

Shiseido

Винаги съм била голям фен на японската марка, но напоследък забелязах, че гримът им поизчезна от магазините. Това е било затишие пред буря, защото сега make up колекцията на Shiseido се завръща с напълно нова концепция. Традиционното разделяне на продукти за лице, очи и устни е заменено от разделяне според текстурата – озаряваща, гел, пудра и мастило. Нямам търпение да ги тествам!

Leave a Reply

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *