Beauty Stories
Без категория

Ароматни наследници

Търсите ли си парфюм? Предлагам ви да пробвате нова версия на ароматна класика.
Какво имам предвид ли? Дадена марка лансира ухание, което се превръща в голям хит. Отминава поне година и брандът „възражда“ аромата, добавяйки други нотки към вече познатите акорди. Или от EDT става EDP. Или обратно.
И тъй като не говорим за нов телефон, определение като по-добър не е докрай политически коректно. Защото с тези лансирания марките всъщност представят нов аромат, който лежи върху основата (или лаврите) на друго успешно ухание. Така че в основата си тези парфюми носят специфичната аура и ароматното усещане на първото ухание, но и са нещо различно. Както ние взимаме очите на майка си например, но сме си отделен човек.

Казват, че да се лансират нови варианти на утвърдени аромати говори за липса на въображение. Но аз смятам, че е точно обратното. Създаването на цели ароматни линии е хитър ход, защото не само се поддържа интереса на верните фенове, но дори могат да се привлекат нови, които например не са харесали първото ухание. Ето и няколко от последните ароматни наследници, които имах възможността да тествам. Не забравяйте да ми споделите дали мнението ви за тях съвпада с моето.

Idole Aura на Lancome

Лансиран е преди само 3 години, но вече има две продължения, последното от които е Aura. Разликата с оригинала е в позицията на част от нотките в ароматната пирамида, както и добавената ванилия. Оценка: 7/10.

Chloe Eau de Parfum Naturelle

Първият Chloe by Chloe е лансиран през далечната 1975 г. и интересен факт е, че зад него стои… Карл Лагерфелд. Новото попълнение в линията е напълно в духа на времето – Chloe Eau de Parfum Naturelle е със съставки със 100% натурален произход и веган формула. Стъкленият флакон е изработен от 25% рециклирани материали, картонената опаковка от 40%, а ръчно завързаната панделка – от 100% рециклиран материал. Самият аромат също е много свеж – лимон, касис, ръчно набрана органична роза и кедрова есенция. Оценката: 6/10.

The One Gold на Dolce&Gabbana

The One на Dolce&Gabbana се появява през 2006 г., а в новия лимитиран вариант The One Gold откриваме познатите нотки слива, мадарина, жасмин, момина сълза, ванилия и мускус, допълнени от розов пипер, роза, пачули и ванилия. Уникален аромат и преди, и сега. Оценка: 8/10.

Be 100% Delicious на DKNY

Това е актуалният вариант на култовия Be Delicious на DKNY, лансиран за първи път през 2004 г. Тогава в уханието има нотка ябълка, днес не, но гурме акордите и формата на флакона се запазват. Ако харесвате първия аромат, може би и този ще ви допадне. Аз обаче му давам оценка 7/10, защото просто не е моят парфюм.

This is Love и This is us на Zadig & Voltaire

Досега не съм попадала на аромат на Zadig & Voltaire, който да не ми харесва. Абсолютният ми фаворит е линията This is Zadig от 2016 г. Общото между уханията This is… не е само формата на флакона, но това, че са с много минималистични формули. Правя уточнението, че двата аромата, за които ви разказвам, не са последните от линията (лансирани са през 2020 г.), но са последните, които имам. Мъжкият This is Love има само три нотки – бергамот, портокалов цвят и сандалово дърво, а унисекс ароматът This is us има ванилия, ванилия, мускус, пачули и сандалово дърво. Обожавам и двата аромата, затова им давам максимална оценка 10/10.

Beautiful Magnolia на Estee Lauder

Първият аромат Beautiful на Estee Lauder е лансиран през 1985 г. През 2018 г. се появява Beautiful Belle, а при мен е Beautiful Magnolia (съвсем „топла“ е и Intense версията). Парфюмът продължава да носи идеята за букет от десетки цветя, което го прави една идея по-семпъл за мен. Затова оценката ми е 7/10.

for her/for him Musk Noir на Narciso Rodriguez 

Той е наследник на първия аромат for her, лансиран през 2003 г. Мъжкият for him идва чак през 2007 г., а последния му вариант е for him bleu noir. И двата аромата са силни, запомнящи и много секси. В десетката на моя вкус, затова и оценката ми е 10/10.

Leave a Reply